Friday, November 26, 2010

Konkurranse!

I morgen er Trondhjæmsdesignernes Eget Julemarked, endelig!
Det vil bli mange fine ting til salgs så jeg håper DU kommer innom :)

Jeg skal avholde en konkurranse som er BARE for de som kommer på Julemarkedet.

Premien er et par doughnut øredobber og en doughnut ring til en verdi av 210 kroner:






Hvis du har kommet til dette innlegget gjennom en lapp du fikk på Julemarkedet, er du på rett sted!

For å være med som deltager i konkurransen:
1. Se etter en kode på lappen du fikk på Julemarkedet.
2. Trykk på "comments" under dette innlegget.
3. Skriv inn din kode og navnet ditt, så vil du være med i trekningen av disse flotte premiene!


NB: Konkurransen stenger 9. desember, så husk å kommentere før den tid!

Takk for at du stoppet innom! Husk å sjekk bloggen den 11. desember. Da blir vinneren kåret!

Lykke til!

5 comments:

me said...

Hei Katrine - takk for super hyggelig kommentar hos meg - jeg ble rørt over at du finner meg inspirerende :)

Ha en god søndagskveld og en hyggelig førjulstid

klem far Heidi (I'm with Leia)

Maria said...

Hei Katrine! Tusen takk for hyggelig kommentar! Sånne kommentarer og positive tilbakemeldinger er som drivstoff for min kreativ sjel! :o) Jeg er veldig glad at du liker brosjene mine! Snart kommer flere! Smykkene dine med miniatyrmat er nydelige forresten! Håper å se mer fra deg jeg også! Ha en fin helg!

Hilsen Maria

Jannes lille sted said...

Hei ☺
Tusen takk for en utrolig koselig hilsen inne hos meg! Setter veldig stor pris på hvert ord!
Ha en flott uke
Klemmer Janne Merethe

Maria said...

Så artig at du vil være med på konkuransen Katrine! :) Masse lykke til! Ha en fortsatt fin kveld!

Katrine said...

Takk Maria! Jeg liker virkelig det du lager så jeg håper
på det beste :D
Takk det samme! :)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...